Preu: 15,50€
Col·lecció: Altres cuina
ISBN: 978-84-9034-504-7
Nombre de Pàgines: 180
Mides: 12 x 22,5 cm
Enquadernació: Rústica amb solapes
Data primera edició: Setembre del 2016
Existeix la creença que el vi català per ser bo ha de ser car, i es pensa també que el vi d’altres indrets és millor. El llibre que teniu a les mans pretén desmuntar aquestes dues teories tot apostant pel vi català com a producte de proximitat, i oferint les claus del tast. Hi trobareu 175 vins catalans extraordinaris a l’abast de totes les butxaques que us permetran tornar a portar el nostre vi a la taula de cada dia.
“Editat amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat”
En Lluís Romero Garrido (1974) va superar, amb qualificació d’excel·lent, el curs de sommelier a Girona. Va representar la província als campionats de Catalunya, al costat dels 3 sommeliers del Celler de Can Roca.
Després d’unes quantes experiències a restaurants amb estrelles Michelin es va convèncer que el seu lloc no era allà. Així, va començar a dedicar molt més temps al seu projecte Clos dels Cims (vi propi, tast a domicili i assessorament).
El Clos dels Cims 2014, la segona anyada d’en Lluís, va rebre 88 punts Peñín.
Actualment, en Lluís organitza cursos de tast, fa de jurat a concursos de vins, i de tertulià a la ràdio.
Podeu consultar els seus blogs: closdelscims.blogspot.com elracodelclos.blogspot.com
Bibarnabloc.cat - 30/06/2018
Papers de vi - desembre del 2016
Vilaweb Gastronomia - 17/12/2016
Gastronomia i turisme - 30/09/2016