
Vols tastar-lo?
|
Aperitius i tapes
Capricis dels sentits
Mariona Quadrada (textos) i Josep Borrell (fotografies)
Sinopsi:
APERITIUS I TAPES, CAPRICIS DELS SENTITS, és el tercer llibre de la sèrie Amb Gust de Mediterrani. En aquest volum, us oferim un racó, fonamentalment, lúdic, una guia de propostes per passar-ho bé tant a la cuina com a la taula. Hi trobareu tota mena d’entreteniments, des de tapes de bar clàssiques i antigues fins a aperitius de gust i presència contemporanis.
Biografia:
Mariona Quadrada (Reus 1956) es va llicenciar en filologia catalana l’any 1979 per la UB. El 1984 va crear l’escola de cuina Taller de Cuina Mariona Quadrada a Reus i, des de llavors, es dedica a la docència culinària. Ha publicat més de quaranta llibres de cuina, ha participat en múltiples projectes per a institucions, ràdio i televisió.
Josep Borrell realitzà estudis d’arquitectura. Estudià disseny i fotografia a l’escola Eina. Ha realitzat la il·lustració fotogràfica en onze llibres de guies, de literatura, art i gastronomia. Ha publicat fotografies en portades de revistes d’arquitectura, fotografia i moda i ha il·lustrat també catàlegs d’art.
Col·lecció: Amb Gust de Mediterrani, núm 3
Data primera edició: Octubre del 2009
|